Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Ο πρώτος κουμπαράς έσκασε μύτη!!


Να τος ο πρώτος κουμπαράς μου... Για να δούμε όμως τι ήταν στην προηγούμενη "ζωή" του και πώς έφτασε μέχρι εδώ!!

Και για όσους δεν καταλάβατε, πρόκειται για το "περιτύλιγμα" της γνωστής nutella!! Για να μην το καταλάβατε μάλλον δε θα είστε fan της nutella!  Εγώ πάλι έχω το φίλο μου που τη λατρεύει και φροντίζει να υπάρχει πάντα μια μέσα στο σπίτι! Κακό βέβαια αυτό για μένα γιατί έχει μπόλικες θερμίδες.... Ναι, ναι καλά το καταλάβατε! Ούτε εγώ μένω απαθής στην παρουσία της... 
Για να δούμε τι πέρασε αυτό το "περιτύλιγμα" για να καταλήξει να γίνει ένας κουμπαράς για την πρό(σ)κληση της Δράσης ελληνίδων blogger!


Αρχικά αν και αγωνιούσα από τη στιγμή που το σκέφτηκα, έπρεπε να περιμένω να τελειώσει ο φίλος μου το πρωινό του! Μετά του άρπαξα το άδειο, πλέον, κουτί και το έπλυνα!! Στη συνέχεια του άνοιξα την τρύπα _γιατί από που θα μπαίνουν τα νομίσματα, εε?_ , το πέρασα με primer, το έβαψα και στο τέλος του πρόσθεσα τις πεταλουδίτσες από χαρτοπετσέτα!

 




  




Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες όχι μόνο δεν τον άφησα ήσυχο τον κακομοίρη το φίλο μου να φάει το πρωινό του, μετά τον έβαλα να βγάζει και φωτογραφίες κατά τη διάρκεια της "εκτέλεσης"!!!!
Πάντως στο τέλος μου είπε ότι κι εκείνος το προτιμάει έτσι!! Δε νομίζω να το έκανε για να μην τον ζαλίζω... :)

 
Blog Widget by LinkWithin

17 σχόλια:

  1. ΑΓΝΩΡΙΣΤΟ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΒΑΖΑΚΙ ΤΗΣ NUTELLA!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλη αρχη!!!πολυ ομορφο εγινε!!!μπραβο!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο το έκανες μπράβο!!Πολύ γλυκούλικο!! Εύχομαι να βάλεις πολλά εκεί μέσα..!!χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΠΡΑΒΟ ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΙ!!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΛΑΤΡΗΣ ΤΗΣ ΝΟΥΤΕΛΑΣ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!!!!
    ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΕΙΑ Η ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΚΟΥΜΠΑΡΑ!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Κακιά συνήθεια αυτή! ;)) Καλή συνέχεια με την πρό(σ)κληση!

      Διαγραφή
  5. πολύ όμορφη η μεταμόρφωση!!! και πολύ ωραίο θέμα και χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα... θα συμφωνήσω με το σχόλιο της evonita

    υγ-αν και λάτρης της σοκολάτας, την νουτέλλα δεν την συμπάθησα ποτέ!!! χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, σε ευχαριστώ πολύ! Τυχερή είσαι γιατί αν ξεκινήσεις με αυτή, δε σταματάς! ;)

      Διαγραφή
  7. Τέλεια μεταμόρφωση.Πολύ όμορφος ο κουμπαράς.Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφος ο πρώτος κουμπαράς σου. Ελπίζω να δούμε κι άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Ναι, βέβαια και ο τίτλος από μόνος του το υπόσχεται.. ;))

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας!
_γιατί η γνώμη σας μετράει_

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...