Κυριακή 22 Ιουλίου 2012

Let's photo some "days"....part 4!

Οι μέρες τρέχουν, κυλούν! H φωτογραφική μου μηχανή επιτέλους "επανήλθε"!! Άλλη μια εβδομάδα πέρασε κι εγώ _απαράδεκτη_ δεν κατάφερα να δείξω κάποιες από τις φωτογραφίες, οπότε θα σας τις δείξω πάλι όλες μαζί!!

July 15th_Finger

Όχι ένα, ούτε δύο, ούτε τρία αλλάαααα....τέσσερα δάχτυλα κι ένα δαχτυλιδάκι!

July 16th_Sign

Καλά δεν είναι απίστευτη??!! Εγώ πάντως ενθουσιάστηκα!!


July 17th_Your addiction

My addiction??? Μην κοροϊδέψετε!!! Δε μπορώ να κοιμηθώ χωρίς τον αρκούδο μου το Μπόζο!!!



July 18th_Plate

Ένα πιάτο με Decoupage!

July 19th_Animal
Κι επειδή όπως έχω αναφέρει πολλές φορές αγαπάω όλα τα σκυλάκια, για σήμερα θα σας δείξω ένα αδέσποτο σκυλάκι που μας "επισκέφτηκε" στην ταβέρνα όταν τρώγαμε!! Δεν είναι κουκλί??! 
July 20th_Eyes
Όπως λέει και το τραγούδι:
Είμαι ερωτευμένη με δυο μάτια δυο ματάκια
μου 'χουν καταστρέψει την καρδιά και το μυαλό!
 July 21th_9 Ο'clock

Τι άλλο??! Παίζουμε χαρτάκι!!


July 22th_Upside down

Να και η Luna σε Upside down στάση!! Είπαμε έχω τρέλα με τα σκυλιά!



9_weeks_of_summer_bliss:

Κι επειδή ανάρτηση χωρίς Μπιζού δε γίνεται!! Να τη και η Μπιζού μας _η καλύτερη φωτογραφία μου για τη φωτογραφική πρόκληση της τρίτης εβδομάδος μας_!!



Το ποστ αυτό είναι μέρος δύο φωτογραφικών "προκλήσεων"
για την οποία μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ και εδώ.

Έλληνες συμμετέχοντες (μέχρι στιγμής) στην πρόκληση του Ιουλίου είναι:
Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής στο 9 weeks of summer bliss είναι

Blog Widget by LinkWithin

16 σχόλια:

  1. Ομορφο το δακτυλιδακι,τα σκυλακι,γλυκα!!Επισης ομορφες ολες οι φωτο Χριστινακι!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραια πολυ ολα!Αλλα αυτη η Μπιζου εχει το ονομα και την χαρη!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Σε ευχαριστώ, είναι αυτή μια!! :)

      Διαγραφή
  3. Τα κατάφερες μια χαρά!! Δυο σε ένα!! Όμορφες φωτογραφίες με την Μπιζου πρωταγωνίστρια!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίες όλες! Τα σκυλάκια είναι απίστευτα! Νομίζω έχουμε βάψει ίδιο χρώμα σχεδόν τον τοίχο του υπνοδωματίου! Γιατί να σε κοροϊδέψουμε για τον αρκούδο;;Δεν είναι κακό ό,τι μας κάνει να νιώθουμε άνετα!!Με το όνομα μόνο γέλασα λιγάκι γιατί έτσι είχε βγάλει το σκυλάκι του ένας φίλος και τον πειράζαμε!! :-) Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Στην αρχή όλοι οι φίλοι μου με κοροϊδεύουν, αλλά μετά το συνηθίζουν να με βλέπουν αγκαλια με τον αρκούδο! Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχες όλες μα η Μπιζού είναι ίδια με τη Κλώντη μου (η δικιά μου δεν έχει ουρά) οπότε δίνω εγώ το βραβείο για εκείνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑλημέρα και καλή εβδομάδα! Ναι, ναι! Μοιάζουν! Σε ευχαριστούμε κι εγώ και η Μπιζού!! :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίες φωτό!Όσο για τα σκυλάκια.......κουκλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πωπω...ακόμα γελάω με το αστειατόριο!!
    Όμορφες φωτογραφίες και η Μπιζού κουκλάρα!!
    Να τη χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Ναι είναι πολύ πετυχημένο κι εγώ μόλις το πέτυχα δε μπόρεσα να κρατηθώ!! Σε ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  8. φοβερή αφίσα!! αλλά και το πιάτο που έφτιαξες πανέμορφο!! τα σκυλάκια σκέτη γλύκα! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας!
_γιατί η γνώμη σας μετράει_

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...